martes, 17 de marzo de 2009

Nina Simone - My Baby Just Cares For Me (1987)


Un clasicazo dentro de Aardman y de los video-clips de plastilina. Digirido por el admirado Peter Lord y recogido en el DVD Aardman Classics Vol. 1



My baby dont care for shows
My baby dont care for clothes
My baby just cares for me
My baby dont care for cars and races
My baby dont care for high-tone places

Liz taylor is not his style
And even lana turners smile
Is somethin he cant see
My baby dont care who knows
My baby just cares for me

Baby, my baby dont care for shows
And he dont even care for clothes
He cares for me
My baby dont care
For cars and races
My baby dont care for
He dont care for high-tone places

Liz taylor is not his style
And even liberaces smile
Is something he cant see
Is something he cant see
I wonder whats wrong with baby
My baby just cares for
My baby just cares for
My baby just cares for me

My baby dont care for shows
My baby dont care for clothes
My baby just cares for me
My baby dont care for cars and races
My baby dont care for high-tone places

Liz taylor is not his style
And even lana turners smile
Is somethin he cant see

My baby dont care who knows it
My baby just cares for me

My baby dont care for shows
And he dont even care for clothes
My baby just cares for me

My baby dont care for cars and races
My baby dont care for
He dont care for high-tone places

I wonder whats wrong with baby
My baby just cares for
Just says his prayers for
My baby just cares for me

5 comentarios:

Anacleto. dijo...

guauuuu!

Peazo de video,magnífico en todos los sentidos..gran temazo musical y genial animación...

Valentín VN dijo...

Estupenda entrada. La inclusión de la letra es una idea que suelo hacer en mis entradas sobre música y creo que funciona.
No sabía que era un video de Peter Lord.

Unknown dijo...

que curioso...hace un par de dias se lo puse a mis hijas para que sus retinas descansasen de tanto diseño por ordenador...una maravilla

Mayra René dijo...

QUE ENCANTADOR BLOG, LO ENCONTRE Y PROMETO SEGUIRLO.
SALUDOS DESDE MEXICO

Hermanos Encinas dijo...

Sois un cracks que no os quepa la menor duda. Gracias por el apoyo compañeros!